Seapower’dan Altınova’ya yatırım

Seapower Enerji Sistemleri, İstanbul Tuzla’dan sonra ikinci yatırımını Yalova Altınova Tersaneler Bölgesine yapıyor.

Güç elektroniği ve Enerji verimliliği alanında faaliyette bulunan Seapower Enerji Sistemleri, ikinci yatırımını Altınova Tersaneler Bölgesine yapıyor.

Temel atıldı

Yerli ve milli çözümlerle yurt içi ve yurt dışında hizmet veren Seapower Enerji Sistemleri’nin Altınova Tersaneler Bölgesindeki temel atma törenine; Altınova Kaymakamı Regaip Ahmet Özyiğit, Altınova Belediye Başkanı Dr. Metin Oral, Cemre Tersanesi Yönetim Kurulu Başkanı Orhan Gülcek, Özata Tersanesi Yönetim Kurulu Başkanı Özdemir Ataseven, Altınova İlçe Müftüsü Recep Eren, Seapower Enerji Sistemleri yöneticileri ve davetliler kayıldı.

“Üretim çarkları daha hızlı dönsün”

Törende konuşan Altınova Belediye Başkanı Dr. Metin Oral, “Temel atma törenlerinin sayısının artmasını, Türk girişimcilerin, sanayicilerin sayısı her gün artmasını diliyorum. Üretim çarkları daha hızlı dönsün, dünya ile daha fazla rekabet edelim ve de çok daha fazla istihdam olanakları olsun inşallah. Değerli yatırımcılarımızın her zaman yanındayız. Hayırlı uğurlu olsun, Rabbim kazasız belasız, bol kazançlar nasip etsin” diye konuştu.

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

Altınova Güncel sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın