Göç konulu, TUBİTAK projesi

Yalova Çiftlikköy Giyim Sanayicileri Derneği Eğitim Vakfı Ortaokulu öğrencileri, ‘Göç ve Uyum’ konulu TÜBİTAK projesi hazırlıyor.

Yalova Çiftlikköy Giyim Sanayicileri Derneği Eğitim Vakfı Ortaokulu öğrencileri, tarih öğretmenleri ile birlikte Göç ve Uyum’ konulu TÜBİTAK projesi hazırlıyor. Bu kapsamda öğrenciler, Altınova Subaşı Sözlü Tarih Çalışma Gurubunu ziyaret ederek görüş alışverişinde bulundular.

“Göçte yaşananları belgeleriyle aktardı”

Yalova Çiftlikköy Giyim Sanayicileri Derneği Eğitim Vakfı Ortaokulu öğrencileri, TÜBİTAK Projeleriyle ilgili olarak Subaşı Sözlü Tarih Çalışma Gurubu Başkanı Zeki Gürsu’yu ziyaret ettiler.

Öğrencilere konuyla ilgili bilgi veren Zeki Gürsu, “Beldemiz göç öncesi nedenleri balkanlarda yaşanan gelişmeler, göç yolculuğu ve sonrası yerleşim üzerine belgeleri ile öğrencilere bilgi aktardım. Yaptığımız çalışmaları, geleneklerimiz korumak ve gelecek nesillere sağlıklı aktarmak, etkinliklerimiz, projelerimiz üzerine bilgilendirmelerde bulunduk. Kentimiz ve Beldemiz adına önemli bir çalışma olan göç için bizleri tercih edip ziyarette bulunan ve ilgileri için Çiftlikköy GSD Eğitim Vakfı Ortaokulu’na teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

Altınova Güncel sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya devam et

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın